L’UX FACTOR – termékbemutató
Mint korábban írtam, megkezdtem a szempillanövesztő szérum tesztet, az ORPHICA REALASH és a L’UX FACTOR termékeivel. Egyidőben, mindkét termékkel tesztelek, egyikkel az egyik szememen, másikkal a másikon.
Korábban már bemutattam az ORPHICA REALASH terméket.
Most jöjjön a L’UX FACTOR szérum rövid bemutatása!
A weboldalon található fotókon nem természetes, hanem sajnos tartós szempillahosszabbítással készült pillákról található fotókkal mutatják be, hogy milyen hatást lehet elérni a szérummal.
A termék megrendelése a cég weboldalán egyszerű, ezt is hamar kiszállítják. Igényes csomagolás, egyéb nyomtatott reklámanyagokkal.
A L’UX FACTOR: 15.490.- HUF
Szállítás: 1.500.- HUF
1 flakon: 3 ml ( használd bátran, mert 1 hónap után kidobandó sajnos)
Kezelés ideje: 2-4 hét (de javasolt tovább folytatni)
Felbontás után eltartható: 1 hónapig
Használata: napi 2x
Alsó pillán és szemöldökön is használható!
Megrendelhető http: www.lux-factor.com/szempillanoveszto-szerum
Származás: EU-ban gyártott, britt székhelyű cég számára
NEM TESZTELTÉK ÁLLATOKON, ami nagyon jó hír, nagy állatbarát lévén!
A terméket szintén egyszerű használni, úgy kell felkenni a pillák tövénél, mintha tusvonalat húznál. Az eszköz kiképzése is olyan, mint egy folyékony tusé, a vékony – de szerintem túl rövid – ecsetfejen maradt folyadékot a szérumból kihúzva már kenheted is a szemedre, alul-felül és a szemöldöködre is. Este lefekvés előtt és reggel is ajánlott a használata.
Színtelen, szagtalan, vizes állagú, hamar beszívódik, nem csíp, nem pirosodik be az egyébként érzékeny szemem tőle.
Figyelmeztetés!
Szembe nem kerülhet, illetve néhány esetben nem lehet használni a teméket, hiába tartalmaz természetes összetevőket (pl.: terhesség, szoptatás, kemoterápia esetén).
Összességében egy luxus katergóriás termék érzetét kelti az igényes, fekete-arany kiszerelés miatt.
Hamarosan jön az összehasonlítás, vajon melyik termék kerül ki győztesen a tesztből?:)
Nem maradj le, kövess Facebookon és Instagrammon is!
Legutóbbi hozzászólások